Wróć na początek strony
Przejdź do wyszukiwarki
Przejdź do treści głównej
Przejdź do danych kontaktowych
Przejdź do menu górnego
Przejdź do menu lewego
Przejdź do menu dolnego
Przejdź do menu bocznego
Przejdź do mapy serwisu
Znajdujesz się w: Polityka prywatności

Polityka prywatności

Artykuł

Polityka prywatności

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Adamowie zobowiązuje się do ochrony prywatności użytkowników i przestrzegania stosownych przepisów prawnych w zakresie ochrony danych i prywatności. Korzystając z tej strony internetowej Ośrodka (tj.: https://www.gops-adamow.pl), użytkownik akceptuje zasady zawarte w przedstawionej Polityce prywatności.

Każdego użytkownika strony obowiązuje aktualna Polityka prywatności. Korzystanie ze strony oznacza akceptację poniższej Polityki prywatności.

Gromadzenie, przechowywanie, przetwarzanie, a przede wszystkim ochrona danych osobowych użytkowników odbywa się w oparciu o Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Oznacza to, Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Adamowie deklaruje ochronę prywatności każdego użytkownika odwiedzającego stronę internetową GOPS. Użytkownik ma prawo do kontroli przetwarzania danych, które go dotyczą, a w szczególności: prawo wglądu do swoich danych, ich poprawiania, uzupełniania oraz usunięcia w każdej chwili.

Ogólna klauzula informacyjna  

  1. Administratorem Danych Osobowych (ADO) jest: Gminny Osrodek Pomocy Społecznej w Adamowie, adres: Adamów 11b, 22-442 Adamów, kontakt: tel. 84 61 87 729, skrytkę e-PUAP: adamowgops lub przez e-doręczenia: AE:PL-83233-12007-IGTRU-30
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych. Kontakt: iod@rodokontakt.pl
  3. Administrator przetwarza dane osobowe w celu realizacji zadań statutowych.
  4. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych przez Administratora jest:
    a. wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c) RODO);
    b. wykonanie zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach władzy publicznej powierzonej administratorowi (art. 6 ust. 1 lit. e RODO);
    c. realizacja zawartych umów (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO;
    d. w pozostałych przypadkach Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na podstawie udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO).
  5. Administrator może przekazać Pani/Pana dane osobowe jedynie uprawnionym z mocy prawa instytucjom czy podmiotom i tylko w dopuszczalnym prawnie zakresie.
  6. Administrator będzie przetwarzał dane osobowe przez okres:
    a. dla przetwarzania w związku z obowiązkiem prawnym – przez okres wynikający z właściwych przepisów dziedzinowych i z uwagi na odpowiadającą danym kategorię archiwalną;
    b. dla przetwarzania w związku z wykonywaniem zadania realizowanego w interesie publicznym przez czas wynikający z realizacji tego zadania;
    c. dla umów - przez okres trwania umowy oraz okres dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń prawnych;
    d. dla przetwarzania za zgodą – w okresie jej obowiązywania.
  7. Osobom, których dane są przetwarzane przysługują następujące prawa względem ich danych osobowych:
    a. do dostępu do swoich danych;
    b. do sprostowania swoich danych;
    c. do usunięcia swoich danych;
    d. do ograniczenia przetwarzania swoich danych;
    e. do wniesienia sprzeciwu - dla przetwarzania w związku z wykonywaniem zadania realizowanego w interesie publicznym;
    f. do cofnięcia zgody w dowolnym momencie - dla przetwarzania na podstawie uzyskanej zgody, przy czym jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na postawie zgodny przed jej cofnięciem;
    g. do wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  8. Dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania.
  9. Dane osobowe nie będą przetwarzane poza UE.
  10. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa.
  11. Podanie danych osobowych przetwarzanych za zgodą jest dobrowolne.

Podstawy prawne:

• Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE ) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)

• Ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.

Dane zbierane automatycznie

W trakcie odwiedzin strony internetowej zbierane są dane dotyczące wizyty, takie jak: adres IP, nazwa domeny, typ przeglądarki, typ systemu operacyjnego itp.

Dane osobowe

W trakcie odwiedzin strony mogą Państwo zostać poproszeni o podanie niektórych swoich danych osobowych poprzez wypełnienie formularza lub w inny sposób. Wymagamy tylko tych danych, które są niezbędne do działania serwisu lub prawidłowego kontaktu z Państwem. Jednocześnie informujemy, iż podanie tych danych jest całkowicie dobrowolne, jednak niepodanie wymaganych danych może zablokować czynność, którą te dane dotyczyły lub uniemożliwić kontakt z Państwem.

Cookies (Ciasteczka)

Niektóre obszary serwisu mogą wykorzystywać cookies, czyli małe pliki tekstowe wysyłane do komputera internauty identyfikujące go w sposób potrzebny do uproszczenia lub umorzenia danej operacji. Cookies są nieszkodliwe ani dla komputera, ani dla jego użytkownika i jego danych. Warunkiem działania cookies jest ich akceptacja przez przeglądarkę i nie usuwanie ich z dysku.

Wykorzystanie danych

Dane zbierane automatycznie mogą być użyte do analizy zachowań użytkowników na stronie internetowej, zbierania danych demograficznych o użytkownikach, personalizacji zawartości naszych stron internetowych lub do celów statystycznych. Dane zbierane w trakcie korespondencji pomiędzy użytkownikiem, a naszym serwisem będą wykorzystane wyłącznie w celu odpowiedzi na zapytanie.

Udostępnianie danych

W żadnym wypadku dane zebrane podczas wizyty na stronie internetowej nie będą udostępniane innym podmiotom. Bazy danych są zabezpieczone przed dostępem osób trzecich. Administrator danych nie przekazuje (nie sprzedaje i w żaden sposób nie użycza) zgromadzonych danych osobowych użytkowników portalu osobom trzecim i podmiotom komercyjnym. Dane, jakie administrator może ujawnić, mają charakter ogólnych zestawień statystycznych niepozwalających na identyfikację indywidualnych użytkowników. W przypadku naruszenia prawa lub gdy będą wymagały tego przepisy prawa, możemy udostępnić dane organom wymiaru sprawiedliwości.

Prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, ich poprawiania i usunięcia

Użytkownik ma prawo uzyskania dostępu i poprawiania swoich danych osobowych przekazanych Gminnemu Ośrodkowi Pomocy Społecznej w Adamowie, w ramach uruchomionych usług.Każda osoba, która wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w ramach korzystania z usług lub aplikacji w portalu: www.gops-adamow.pl może się zwrócić bezpośrednio do administratora danych z prośbą o umożliwienie jej dostępu do nich, ich poprawienia lub usunięcia, przesyłając wiadomość na adres e-mail: gops@adamow.gmina.pl

Kontakt

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Adamowie, Adamów 11b 22-442 Adamów tel. 84 61 87 729

Zmiany

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Adamowie zastrzega sobie prawo zmiany powyższej Polityki prywatności poprzez opublikowanie nowej, na tej stronie.

 

Dane

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Adamowie
Adamów 11B 22-442 Adamów
NIP: 922 23 05 093
Regon: 00 60 55 611

Kontakt

Tel.: +48 84 618 77 29
E-mail: gops@adamow.gmina.pl

Statystyki on-line
Licznik odwiedzin:4 019
Dzisiaj:1
Gości on-line:0
Twoje IP:216.73.216.142
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.